Menu
EUR

Klantenservice & veelgestelde vragen

Vind je antwoord snel en gemakkelijk op onze klantenservicepagina.
+31 20 26 100 03
Ma / Vrij van 09:00 - 17:00
Live chat
Ma / Vrij van 09:00 - 17:00

Heeft u vragen of opmerkingen? Vul dan het onderstaande contactformulier in. Alle velden m.u.v. het telefoonnummer zijn verplicht in te vullen. Na ontvangst van uw bericht zullen wij z.s.m. contact met u opnemen.

Telefonisch bereikbaar op 
Maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00

Neem contact op

Contactgegevens

+31 (0)20 26 100 03
+31 (0)20 26 100 03
LED24 Suikersilo-West 35
1165 MP Amsterdam-Halfweg
Nederland

Veelgestelde vragen

Bestellen & verzending
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Je kunt een bestelling rechtstreeks via onze online shop plaatsen: plaats de gewenste artikelen in het winkelmandje en ga naar de kassa. Daar kun je kiezen of je eenmalig als gast wilt bestellen of een klantaccount wilt aanmaken. In het klantaccount kun je op elk moment eerdere bestellingen en facturen bekijken. Dat maakt het gemakkelijker voor toekomstige bestellingen.

Vervolgens hoef je alleen nog maar de leverings- en betalingsgegevens in te vullen en de bestelling af te ronden. Je ontvangt vervolgens een bevestiging per e-mail.

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

Wij bieden je tal van flexibele betaalopties – van bankoverschrijving, PayPal en creditcard tot het handige kopen op rekening via Klarna of Billie B2B. Meer informatie vind je hier.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen:
€ 5,99 incl. btw voor bestellingen binnen Nederland & België onder de € 75 (incl. BTW)
Gratis voor bestellingen binnen Nederland & België vanaf € 75 (incl. BTW)

Hoe lang duurt de verzending?

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 22:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. U ontvangt de bestelling dan op de eerstvolgende werkdag. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Kan ik mijn bestelling achteraf wijzigen of annuleren?

Zolang je bestelling nog niet is verzonden, kunnen we deze nog wijzigen of annuleren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via e-mail, WhatsApp of telefoon.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Zodra we je bestelling aan de verzenddienst hebben overgedragen, ontvang je een e-mail met de link om je zending te volgen.

Retourneren
Hoe kan ik een artikel retourneren?

Wij maken het retourneren zo eenvoudig mogelijk voor je. Houd je bestelnummer en e-mailadres bij de hand en vul ons retourformulier in een paar minuten in. Zo ontvang je in een mum van tijd je retourbon.

Hoe lang heb ik de tijd om een retourzending aan te melden?

Als de producten niet aan je verwachtingen voldoen, heb je na ontvangst 30 dagen de tijd om een retourzending aan te melden. Als de producten onbeschadigd en in de originele verpakking bij ons aankomen, betalen we je het aankoopbedrag terug.

Wie draagt de kosten voor het retourneren?

Helaas dekt de herroeping over het algemeen geen verzendkosten. Als je echter verkeerde of beschadigde producten hebt ontvangen, nemen wij uiteraard de retourzending voor onze rekening en zorgen wij voor gratis vervanging.

Ik heb een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen

Dat is vervelend! Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice, zodat we het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen en voor een gratis vervanging kunnen zorgen. In zo'n geval hebben we altijd een korte beschrijving en een foto van de schade nodig. Je kunt deze naar ons mailen via [email protected] of via WhatsApp naar +31 20 26 10 003 sturen. Ons supportteam zorgt ervoor dat je vraag snel en eenvoudig wordt opgelost.

Kan ik artikelen ruilen?

Dat is natuurlijk ook mogelijk. Daarvoor moet je eerst het artikel dat je hebt ontvangen terugsturen. Je kunt daarvoor ons retourformulier gebruiken. Vermeld op het formulier dat je in plaats van een terugbetaling liever een ander product wilt ontvangen. Zodra we je retourzending hebben verwerkt, sturen we je het gewenste product toe.

Hoe lang duurt de verwerking van mijn retourzending?

Zodra je retourzending in ons magazijn is aangekomen, doen onze collega's hun uiterste best om de producten zo snel mogelijk te controleren en je geld terug te storten. Dit duurt meestal 2-5 werkdagen.

Technische vragen
Wat betekent IP-beschermingsklasse?

De IP-beschermingsklasse geeft aan hoe goed een elektrisch apparaat beschermd is tegen het binnendringen van vreemde voorwerpen (bijv. stof) en water. Deze bestaat uit twee cijfers: het eerste cijfer beschrijft de bescherming tegen vreemde voorwerpen en aanraking, het tweede cijfer de bescherming tegen water. Hoe hoger het cijfer, hoe beter de bescherming. Voor verlichting in de badkamer moet je bijvoorbeeld minimaal IP44 kiezen. Meer informatie hierover vind je in onze blog.

Wat betekenen Back-lit en Edge-lit?

Bij Backlit LED-panelen bevinden de LED's zich direct achter het gehele paneeloppervlak. Hierdoor wordt het licht gelijkmatig vanaf de achterkant door de lichtdiffusorlaag verspreid. Deze technologie biedt een hoge helderheid en een gelijkmatige lichtverdeling. Backlit-panelen zijn echter meestal iets dikker dan Edge-lit-varianten, waardoor ze vooral geschikt zijn voor systeemdeken.

Bij Edge-lit LED-panelen zijn de leds aan de zijkanten van het paneel aangebracht. Het licht wordt door speciale lichtgeleiderplaten gelijkmatig over het oppervlak verspreid. Deze panelen zijn bijzonder plat en ruimtebesparend, waardoor ze ideaal zijn voor plafonds met beperkte ruimte of voor onze opbouwframes.

Garantie
Hoe lang heb ik garantie op mijn LED producten?

Wij zijn overtuigd van de hoge kwaliteit van onze producten. Daarom bieden wij een garantie van 2 of 5 jaar, afhankelijk van de categorie, die alle eventuele schade dekt.

Onze garantie van 2 jaar geldt voor LED lampen, LED strips, LED modules, plafondlampen, schijnwerpers, LED buizen, LED profielen, LED paneel montagekaders, afstandsbedieningen, plafondspots, wandlampen, transformatoren, dimmers en adapters.

Voor onze LED panelen, LED highbays, railverlichting, Fut-Light/Mi-Light-producten, lineaire verlichting en LED vochtbestendige lampen bieden wij een verlengde garantie van 5 jaar. Met deze uitgebreide garantie willen wij u extra zekerheid en vertrouwen geven in de duurzaamheid van onze hoogwaardige verlichtingsoplossingen.

Hoe kan ik een garantieclaim indienen?

Om ervoor te zorgen dat we de garantieclaim zo snel mogelijk kunnen afhandelen en voor vervanging kunnen zorgen, kun je het beste rechtstreeks contact opnemen met onze klantenservice. In zo'n geval hebben we altijd een korte beschrijving en een foto of video van het probleem nodig. Je kunt deze naar ons sturen via e-mail naar [email protected] of via WhatsApp naar +31 20 26 10 003. Ons supportteam zorgt ervoor dat je vraag snel en eenvoudig wordt opgelost.

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €75,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!
-->